Más de 20 años
A SU DISPOSICIÓN COMO GESTORÍA
ESPECIALISTAS EN
AGENCIAS DE VIAJES, ASOCIACIONES Y ENTIDADES DEPORTIVAS
Gestoría Duque began its journey in 2002 as a service company, initially oriented to consultancy and management in the tax, labor and accounting fields, with the sole objective of providing a comprehensive response to the needs of our clients, in a professional and efficient manner. .
From its beginnings to the present day, Gestoría Duque has been growing in parallel with the increase in its range of services, which today encompasses a wide range of tasks related to Fiscal, Labor, Mercantile, Accounting, Vehicle Management and Property Administration, be it for companies, SMEs or individuals.
In the same way that our clients have grown with us, professionals from different fields have been joining our staff to form a highly qualified team prepared to always have the necessary resources to meet the needs of our clients, offering effectiveness, efficiency and speed in solving any demand for services.
We are committed to the new technologies that the modern world offers us, with many procedures and procedures that we carry out telematically, through the different services and virtual platforms that the Public Administration makes available to us, we also have preferential attention services in uninterrupted hours for accounts that require it, being able to carry out all communications through the Internet, saving time and resources that result in greater business productivity.
We are currently in the business center of the city of Zaragoza, a few meters from the Treasury Department, the Aragon General Council, the National Institute of Social Security, the Aragonese Health Service and other delegations of the National Administration, regional and municipal, thus facilitating any procedure or management that necessarily requires our presence.
Servicios ofrecidos
Nuestro equipo
Conforme nuestros clientes han ido creciendo con nosotros, se han ido incorporando a nuestra plantilla profesionales de distintos ámbitos hasta formar un equipo altamente cualificado y preparado para disponer en todo momento de los recursos necesarios para atender las necesidades de nuestros clientes, ofreciendo eficacia, eficiencia y celeridad a la hora de solucionar cualquier demanda de servicios.
Nuestro equipo actual está formado por expertos que cuentan con las siguientes titulaciones:
Licenciatura en Derecho y Derecho de la Empresa
Máster en Gestión Administrativa
Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas
Postgrado en Dirección Contable y Administrativa de la Empresa
Postgrado en Contabilidad y Finanzas
Licenciatura en Ciencias Económicas y Empresariales
Máster en Auditoría de cuentas y contabilidad
Grado en Relaciones Laborales y Recursos Humanos
Además, apostamos por las nuevas tecnologías que nos ofrece el mundo actual, siendo muchas las gestiones y trámites que realizamos de forma telemática, mediante los distintos servicios y plataformas virtuales que pone a nuestra disposición la Administración Pública. Asimismo, disponemos de servicios de atención preferente en horario ininterrumpido para cuentas que así lo requieran, pudiéndose realizar la totalidad de las comunicaciones a través de Internet, ahorrando tiempo y recursos que redundan en una mayor productividad empresarial.
Actualmente nos encontramos en el centro de negocios de la ciudad de Zaragoza, a pocos metros de la Delegación de Hacienda, la Diputación General de Aragón, el Instituto Nacional de la Seguridad Social, el Servicio Aragonés de Salud y otras delegaciones de la Administración nacional, autonómica y municipal, facilitando de esta manera cualquier trámite o gestión que necesariamente requiera de nuestra presencia.